Forårsblomster og strikkehygge

fredag den 8. marts 2013

Jeg elsker den tid på året, hvor blomsterløg begynder at spire og dagene bliver lysere. Forårsblomster er noget af det skønneste - både i haven, på bordet og på pindene. Denne her skønne garnblomst modtog jeg i dag - skønne farver og lækkert garn - Det er en kombination jeg elsker. Jeg kunne ikke stå for farven "Gollum", så måtte bare have 2 nøgler i den lækre farve - men ak - hvad skal jeg strikke? Gode ideer til mønstre modtages gerne.



I aftes var søde Elsebeth forbi og hente mig - vi skulle til "Seriøst strik" - Første gang for mig. Jeg blev mødt af 30 andre strikkeentusiaster i området og vi fik lært at strikke "Det perfekte knaphul" af Hanne Pjeldstad - Det er helt sikkert noget, som jeg skal med til igen. Tjek din by ud, hvis du har interesse i det samme - der er mulighed for at mødes med andre strikkere flere steder. Jeg havde mine "martsvanter" med - så langt er de nu...
 
 
 Nu har jeg en ny ting jeg liiige skal have prøvet af - en lille ræv.
 




2 kommentarer:

Solskin Christophersen sagde ...

Sikke flot din hjemmeside er blevet! Og flotte klare farver. Forstår godt du er glad for dit nye garn.
Jeg synes det var rigtigt hyggeligt at have dig med, og glæder mig til mere :) God weekend til dig!

leisure - knit sagde ...

I lige måde søde :) Har lagt hovedet i blød og surfet Ravelry tyndt i dag, for at finde opskrifter :)