Mit Gollum-projekt er færdig

søndag den 24. marts 2013

Mit Gollumprojekt er færdigt. Jeg er ligeså vild med farven, som da den kom med posten - som da jeg så den på garnudsalg.dk. Jeg valgte at bruge det skønne garn til en top fra et tillæg til Hendes Verden (2010). Striber i ret og vrang, skilt af hulmønster - indtagninger i siderne gør, at den får en rigtig fin feminin pasform.

Jeg har brugt 1 ½ nøgle af det lækre Gollum - og yndlingsstrikkepindene fra knit pro i str. 3. Når først mønsteret har sat sig fast, så har man faktisk et fint "fjernsynsstrik". Nu er jeg klar til påskefrokosterne :)



7 kommentarer:

Strikkefuglen sagde ...

Hvor er den fin og den bliver da skøn til de lune dage :-) sikke en dejlig pakke fra grundsag du har fået, jeg var for langsom men har hørt at der kommer en ny omgang.
Glæder migtil at følge din blog.
God søndag
Majbritt

leisure - knit sagde ...

Hej Majbritt. Tak for de søde ord :) Ja, der kommer vidst en 2. omgang med lækkerier - er spændt på, om jeg kan holde mig i skindet... Vh Dorte

Liselotte sagde ...

Ohøj, den er blevet FED. Tillykke med den! :-)

Pernille sagde ...

Årh hvor er den smuk! Jeg må altså snart igang med selv at strikke den model nu jeg har kigget på den så længe :)

leisure - knit sagde ...

Tak :) Ja, den er skøn - og så sidder den bare så fint. Er helt afhængig af den farve. Den er skøn.

Camilla sagde ...

Nøj den er fin. Kan du hjælpe med et billed af hele opskriften. Kan simpelthen ikke finde den nogen steder på " hendes verden" side. Kh Camilla (tenadu@hotmail.com)
God påske;)

leisure - knit sagde ...

Hej Camilla :) Det kan vi helt sikkert finde ud af. Er lige i sommerhus med kylleret. Sender den til dig i weekenden :)