Matching Caramel

søndag den 3. marts 2013

Velkommen til leisure-knit. Mit første indlæg på bloggen - og så vælger jeg at kombinere noget af det lækreste garn jeg kender og en skøn opskrift - Garnet er fra Garnudsalg.dk og opskriften er Caramel (fra Ravelry.com). Garnet er fra mit lager, da jeg er på SU og i perioder (læs - altid) skal indskrænke nyindkøb af skønne fibre - men så er det jo godt, at der er lidt at tage af. Sidder og trækker lidt på smilebåndet. Det er gået op for mig, at jeg har valgt at strikke Caramel i et farvevalg, så jeg kommer til at matche min sofa og sofapuder. Kikset - måske, men lækkerheden af garnet betyder jeg fortsætter.

Velkommen til - jeg glæder mig til at følge med og lade mig inspirere  - og måske inspirere.

2 kommentarer:

Camilla sagde ...

Velkommen til blogland, jeg håber du bliver glad for at være her :-)
Jeg er sikker på at din karamel bliver lækker, også selvom du falder i et med sofaen :-)

leisure - knit sagde ...

Tak :) Det skrider hastigt fremad.